4 exkluzivní tipy, jak se v zimě bránit proti chřipce!

asdw
V zimě jsme, více než kdy jindy, náchylní k onemocnění. Ať už se jedná o nepříjemný kašel, nachlazení, rýmu nebo chřipku, dokáže nám to zkazit celé vánoční svátky. Před tím, než se budeme zabývat otázkou, jak se rychle uzdravit, měli bychom vědět, jak se efektivně chránit a předcházet tak nemocem a zkaženým svátkům. Podívejme se na 4 tipy, jak se v zimě efektivně bránit a posilovat svoji imunitu!
 

 

1. Dbejte na hygienu

Hygiena je v zimě velice důležitá. Proto si nezapomínejte častěji umývat ruce. V době šíření různých virových a bakteriálních nákaz je to zkrátka nutnost. Je to nejjednodušší ochrana proti choroboplodným zárodkům, nic vás nestojí ani nebolí, tak to nepodceňujte. Málokdo ví, že nejčastějším zdrojem onemocnění jsou špinavé ruce, kterými se dotýkáte svého obličeje.

Mytí rukou rozhodně nepodceňujte

[do_widget id=colormag_featured_posts_slider_widget-25]
2. Zdravé jídlo na podporu imunity

Doporučujeme si vybírat lehkou stravu. Ve vašem jídelníčku by neměla chybět zelenina a ovoce. Vařte si zeleninové polévky, luštěninová jídla a nezapomeňte na čerstvé zeleninové a ovocné saláty. Určitě se ale nebojte vánočních pochoutek, jako je sváteční vánočka nebo vánoční bábovka.

[sociallocker id=554]

Zdravá strava by měla být vaše celoroční samozřejmost

3. Pijte kávu

Pití kávy je prokazatelně zdraví prospěšné. Káva posiluje imunitu, zlepšuje trávení a jsme po ní dokonce krásnější! Nehledě na to, že posezení v kavárně Vám v zimě dopřeje i romantické pohledy na venkovní sníh. Pokud Vás zajímají všechny důvody, proč byste měli pít šálek kávy každý den, dopřejte si náš článek o kávě zde.

 

Šálek kávy dokáže vykouzlit úsměv na tváři nejen v zimě.

 
4. Užívejte vitaminy

Vitaminy můžeme do těla dostat přirozeně i uměle. Zatímco jezením ovoce a zeleni (Viz. bod 2) do sebe dostaneme přirozené vitaminy, nebojte se využít i doplňky stravy v podobě vitaminu A, B i C. Důležité je mít pestrý jídelníček, abyste neohrozili hladinu vašich vitaminů v těle ani v zimě, kdy dostává imunita zabrat nejvíce. Pokud hledáte vitamin na obranyschopnost organismu, potom sáhněte po vitaminu C. Imunitní systém vám posílí i vitaminy A a D.

 Jezte hodně ovoce a zeleniny. Vitaminy jsou pro vás potřeba.

[/sociallocker]

Tvojechvilka.cz